3 Kasım 2012 Cumartesi

Bir Istanbul hatırası

Selam, arkadaşlar msn de bir arkadaşla tanıştık beni hafta sonunda davet etti partim var dedi bende kabul ettim ben ap arkadaş da ap ne sorun olacak ki dedim yer taksim adrese gittim kapıyı çaldım biri çıktı tanımadım o beni tanımış tamam dedi bekleniyorsun neden dedim aramızda bir kişi noksan da ondan üst katlara çıkıyoruz asansör yok merdivenden çıkıyoruz eski bir bina sohbet ederek çıkıyoruz bana dedi sen beklemiyormusun ne yapacağımızı hayır dedim ben sade o arkadaşla biz sevişmek için anlaştık güldü ohooo daha fazlası bile olacak parti var sende birini seçer onunla beraber olursun her neyse vardık içerisi 10-15 kişi vardı hepsi gençti hafif bir müzik açmışlar dans oynuyorlar baya güzel erkekler vardı o arkadaşı gördüm selamlaştık bana birini taktim etti bak dedi bu arkadaşla da yeni tanıştım istersen anlaşıyorsanız beraber kalın oldu dedim hoş bir genç adapazarından geliyormuş, dairede oda sayısı çok kim nereye gidiyor ne yapıyor kimsenin haberi yok bizde bir köşe bulduk kendimize sohbet ederek sevişme faslına geçtik çocuk bana dedi abi ben bakirim hiç sikilmedim ne olur beni zorlama...

Tamam dedim merak etme ama yanımdan da ayrılma o gece her kes içti sarhoş oldu biz hep kaçamak yaptık sikişenlere baktık hep yarak emenler o döller ortalıkta akmıç yani tam bi rezalet adapazarlının adı serkan bana dedi abi buraya geldigine seviniyormusun evet dedim ama beyendiğimden degil bir hatıra kalır aklımda ve aslında sevindigim seni tanımamdır saat 4 sabaha karşı her taraf leş gibi kokuyordu serkana dedim benimle gelirmisin evet abi dedi biz evden çıktık aşaya indik taxsiye bindik ..

Bana dedi nereye gidiyorus dedim evim var burda 15 dakikada eve vardık bizim ava bakıcı bakar ben yalınız kalıyorum evde odaya geçtik çocuk şaşkın şaşkın bakmıya başladı gerçekten burası seninmi evet serkan dedim başkasının evine girmedik her halde soyun dedim çabuk her şeyini at banyoya alsana taze çamaşır gir duş al dedim gidiyordu arkasına bakarak bana dedi sen gelmicenmi geleyim istersen geldedi girdik beraber duşun altında beraber seviştik dedim yarak yaladınmı hayır dedi istermisin evet dedi başla dedim benimki hazırdı. Serkanın da yarağı 18-19 gibi güzel bişeydi aldı benimkini ağzına emmeye gerçekten acemiydi bir boktan anlamıyordu. Bu sefer dedim bak serkanım aldım ben onunkini emmeye başladım, bak dedim yarak nasıl emilir öğren dedim. abi tamam dedi neyse bir orda birer defaa boşaldık çok güzelde poposu vardı memelerde super ben 24 yaşındaydın serkan bir yaş küççük benden bana abi derdi çıktık kurulandık ve yataga girdik çok uykumuz vardı sabaha kadar derken saat olmuş 11 gündüz uyandık aşaya indik dadıma dedim misafirim var kahvaltı hazırlansın tamam dedi kahvaltımızı yaptık birer çayimizi da yanımızda aldık odaya çıktık orda tv açtık ve beraber sohbet ediyorduk bana dedi abi sana nasıl tşk edecegimi bilemem
neden dedim yaa ordakilerden beni kurtardın sen ordakilerin hepsi kaşar abi yaa oğlum dedim burası istanbul her kesle böyle gidersen sende onlargibi olursun bak dedim ben içki içmam sende içmedin digerleri kimbilir ne boklar içtiler sorma abiyaa sana bu iyiligini nasıl öderim bilmem yüzüne baktım sahimi dedim evet dedi amaaaan serkan sende kolay be canım aramızda yaparıs bişeyler ödenir gider dedim anladı çakal ama ben dedi sözünü kestim aması yok her şeyin bir başlangıcı oluyor oda olacak ,tamam abi seni dinlerim sen çok akıllı birisin ve bana arka çıktın bak dostum dedim vaktin varsa bende bir kaç gün kalabilirsin annem babam gelmezlerde şayet gelirseler okul arkadaşımsın ok tamam abi kalayım bende aileme istanbula gidiyorum arkadaşımın yanında kalırım tamam dedim haber ver ailene ve ne kadar kalacagını söyle merak etmesinler seni o günü gezindik diger arkadaşlarımı tanıştırdım kafeye gittik akşam yamagimizi evde yedik bana devamlı hazırlanıyor odamıza çekildik havada sicaktı o günü yene bi duş alalım dedim girdik duşa yene oynaştık baktım poposunu bana döndü ve birazda egilir gibi yapıyordu...

Benim yarakda zaten devamlı havada yarak deydi poposuna tabii ben çekildim yokyaa dedi çekilme yanaş tanışsınlar dedi bende ok dedim popo arasına girdim sabunluydu kaydı durdu bende arkasına sardım onu yarak bacak arasına gidip geliyordu dönderdim bana karşı onunyaragıda kalkıktş bu sefer karşılıklı yarakları soktuk becaklarımızın arasında gidip geliyorus bi ara serkan dedi ben bittim ve boşaldı ee benim popomda super serkanın yarak başı iki dağ arasında sıkıştı daha fazla dayanabilirmıydı bana dedi ya sen kolay dedim yaa düşündüğün şeye bak sen varsınya gülümsedi aldı emdi buseferki emişi daha değişik oldutaşak falan emdi baya ustalaştın serkan dedim sayenden abi sana daha bişey öğertirim ben bu gece yapalımmı dedim sana baglı dei istersen yap tamam dedimsen hiç merak etme bana brak her şeyi ve bana güven dedim sana givenim sonsuz abi dedi biz sofaya otyrduk hem sonbet hemde sevişiyorus ona bişeyler anlatıyordum devamli azdırıyordum bi ara baktım saata bektı ne oldu dedim gülümsedi başlamıyacas mı hala oo dedim ben unutmadında zamanımız var abi ben meraktan çatlıyorum ye şimdi yada hiç ben başkasına aslaa güvenemem seninim ben sarıldı boynuma sevişiyorduk zaten yat dedim sırt üstü bacaklarını dik havaya dikti baktımki altın lira gibi bir deligi vardı ter temis hiç kıl yoktu taşaklatıda kılsız sade yarak atrafında birazını brakmış dedim serkanyaa ben bunu bozamam arkadaş abi nedenyaaa yaa bu bozulmadan dursa daha iyi olmazmı yok dedi ben karar verdim bu bekaretimi sana verecem dedi güldüm tamam dolaptan krem aldım deligine sürdüm içine dışına ve parmakladım orta parmak girdi başladım karıştırmıya...


Bi yandan parmak götte diğer elimlede yaragını okşıyordum çocuk sapıttı abi bune zefk böyleyaa evet dedim dahada olacak bir kaç dakka öyle sonrada 2 parmak soktum öylede baya dayanabildi bi ara sordu yermezmıyaa dedi bi deneyelim dedimbende benimkine krem sürdüm bu sefer başladım yarak başıyla alıştırmıya arada bir bastırırdım az bi çekinme oluyordu bi ara kendi dedi bana güvenin yokmu diye var dedim canım ama canın yanmasım dedim olsun yansın ilk hatıram sen olursun oldu dedim bende aldım baçamkalrı omuzagüzelce deligi iki baş parmaklarımla ayırdım delik açıldı bende yarak başını tam ortaya soktum ve bastırdım başı birden girdi bir ahhhh dedi ve dur dedi benn zaten dutacaktım bilirim oanı ve o acıyı durdum biraz açtı gözlerini bana baktı benazar azar devam ettim tam kökünü bulduk taşaklar dayandı göte azda öyle durduk başladık ileri geri gitmeye alıştı bisim serkan artık senmisin demıyordu baya bi pozısyon degişikliği yaptık artık dedim boşalayım içine istermisin evet dedi birde kucagıma aldım ve öyle boşaldım memeleri emerek bana diyordu seni ben arasaydım bulamazdım...

İyiki çıktın karşıma dedi neyse duş aldık yattık dinlendik aradan bir saat geçmişti bana dedi beni sikermisin dedi tabii dedim bu sefer dedi ben yaragının üstüne oturmak istıyom tamam dedim yatakta sırt üstüydüm gel dedim kremledi deligini yene oturdu başladı zıplamaya bak dedim alıştın işt evet abi inan her şeuyi senden ögrendim dedi meyerse serkan hiç gay hayatını yaşamamiş sade o gece orda bişeyler yaşamakiçin evet demiş ama yene paçayı ucuza kurtardı ordakiler canını yakacaklardı ve biz serkanla hala sikişiyorus bezaman canı istese beni arar ve gelir malesef hikayemiz burda bitti okuyan arkadaşlara bol bol sikişler bulamıyanlarda 31 e devammmmmmmmmmmm öpüldünüs...

3 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil