3 Kasım 2012 Cumartesi

Arkadaşım sevgilisini iyi sikemiyormuş

Merhaba arkadaşlar benim başımdan geçen bir kaçını yazmıştım bu defa yazıp yazamamakta çok düşündüğüm en sonunda yazmaya karar verdiğim ama hiçte doğru olmayan bir anı yamak istedim ben yazıyorum sizler okuyun ve böyle bişeyle karşılaşırsanız kesinlikle yapmayın sonra çok pişman oluyor insan. Şimdi olayı anlatayım o zamanlar 25-26 yaşlarımdaydım çok samimi bir arkadaşım ve sevgilisiyle karşılaştık oturduk bir kafede sohbet ediyorduk kız arkadaşıma canının çok sıkıldığını bu akşam bir yerlere gidip eylenmek istediğini söyledi arkadaşım onu kıramazdı tamam aşkım nereye gidelim diye sordu kızda diskoya gidip kurtlarımı dökmek istiyorum dedi arkadaşım hadi hakan sende gel beraber gidelim dedi o sıra benim sevgilim yoktu bende ne yapacağım ben siz gidin eylenin işte dedim ama onlar ısrar etti ben hiç içki kullanmadığım için hem biz büyük bir ihtimalle sarhoş olacağız sen bize göz kulak olursun hemde arabayı kullanırsın deyince kıramadım hemde benim için bir değişiklik olur hemde oradaki kızlara bakarım diye düşündüm ve kabul ettim.Akşam oldu ben arkadaşa telefon ettim sen arabayı alma benim arabayla gidelim gece sizleri eve bırakır giderim dedim o da kabul etti onları da aldım diskoya gittik kendimize bir yer bulduk oturduk etraf tamamı seksi olan kız...
kaynıyor tüm hünerlerini dans pistinde sergiliyorlardı biralar tepsilerle gidip gidip geliyordu insanlar kıtlıktan çıkmış gibi içiyorlardı tabiiki arabayı ben kullanacağım için arkadaşım ve sevgiliside bol bol içiyorlardı piste çıkıp dans edip geliyorlar dinleniyorlar yine kalkıyorlardı bende boş durmuyor etraftaki kızları kesiyordum herkez çıldırmış gibi dans ediyordu etekler havalanıyor eğilip kalkarken memelerin yarısından çoğu görünüyordu kızların o an aklımda sadece eve gider gitmez 31 çekmeyi düşünüyordum zaman su gibi akmıştı saat 4 olmuş ve bizimkiler iyice sarhoş olmuştu hadi dedim yeter artık iyice kendinizi kaybetmeden gidelim dedim ama zaten bizimkiler iyice olmuştu, zar zor bunları çıkardım arabaya bindik ve yola koyulduk hala arabada bağıra çağıra şarkılar söylüyorlardı artık sinirlenmeye başlamıştım ama onlarıda kırmak istemiyordum.Aslında arkadaşımın evi daha yakındı ama ben kızı önce bırakmak için sağ yola girecektim ki arkadaşım hakan önce beni bırak benim midem bulanmaya başladı hem geri dönmek zorunda kalmamış olursun dedi ben yok olurmu biraz dayan falan dediysem de bak şimdi arabana kusarım dedi tamam ulan dedim onu eve bıraktım oradn sevgilisini evine götürüyordum kız nereye gidiyorsun diye sordu evine bırakacağım seni dedim hakan sakın ben iyice sarhoşum babamlar beni hülyalarda biliyorlar bide benim içki içtiğimi anlarsa öldürür beni dedi ee ne yapacam arkadaşım ailesiyle kalıyordu oraya götüremezdim kızım ben bekarım yanlız yaşıyorum eve götürsem bi gören olur yanlış düşünür bi otele götüreyim seni olmaz ben korkarım kim ne derse desin beni senin evine götür sabah seni rahatsız etmeden kalkar giderim ne yapalım senin dediğin olsun dedim ama yanlış anlama olmasın diye arkadaşımı aradım durumu anlattım bana çok güvendiği için tamam dedi bi yandanda tuvalete kusuyordu yoksa bende gelirdim ama gelcek durumda değilim dedi.İş başa düştü ne yapayım diye düşünerek eve gittim zar zor kızı yukarı çıkardım ve bi odaya yatırdım hiç elbiselerini bile çıkarmadan sızdı kaldı bende banyoya gittim hem 31 çekerim hemde diskoda üzerime sinen sigara ve içki kokusundan kurtulurum dedim girdim banyoya elbiselerim çıkartıp tam kilodumu çıkaracaktımki hızla kapı açıldı kız içeri girdi ve hemen kılozete eğildi kusuyordu hah bi bu eksikti dedim biraz doğrulur gibi oldu bi de ne göreyim üstü başı kusmuk olmuş hakan bana yardım et üstüm başım mahvoldu ayakta durmaya hali yoktu hemen gittim arkadaşı aradım ama sanırım o da sızmış telefonu açmıyordu tekrar banyoya gittim kız elbiselerini çıkarmış duşa gitmeye çalışıyor anadan doğma önümde sürünüyor sen ne yapıyorsun dedim hiç bişey umurunda değil hala gülüyordu ve duşa gidemiyordu.En yakın arkadaşınızın sevgiliside olsa çırıl çıplak ve gerçekten çokda sexy bı kadın karşınızda görünce ister istemez insanın siki kalkıyor nefsime hakim olmaya çalışıyordum kendimi tutuyordum bari şunu duşa sokayım yatırayım sonra bi 31 çeker rahatlarım ve bu şeytani duygulardan uzaklaşırım diye düşündüm bunlar bir anda beynimin içinde dolaşan düşünceler neyse kolundan tutup kaldırmaya çalıştım dokundukca sikim biraz daha sertleşiyordu kız kendinden geçmiş yarı sarhoş yarı ayık doğrulmaya çalışıyordu bana tutunmaya çalışırken kilodumdan tutunum kalkmaya çalıştı ve benim kilot aşağı alet dışarı dimdik duruyordu iki elimle kızı tuttuğum için onu pat diye bırakıp kilodumu yukarı çekemiyordum,kız benim aleti görünce sarhoşluğunda etkisiyle ayyy buna hiç dayanamam dedi ve ağzına alıp emmeye başladı yapma etme dedim ama artık ok yaydan çıkmış bende nefsime karşı koyamıyordum hoşuma gitmiyor desem yalan olurdu kız baya bi iştahla emiyordu zar zor duşun altına kadar getirdim suyu açtım kız benim aleti hiç bırakmıyordu suyunda etkisiyle biraz kendine gelmeye başladı ayağa kalktı öpüşmeye başladık iyice kudurmuştum kendi kendimi avutmaya çalışıyor bunca çektiğim sıkıntının karşılı diyordum banyoda bi posta siktim bu konuda rahattım çünkü biliyordum arkadaşım bi kaç gün önce bahsetmişti doktora gitmişler ve doğum konturolü için önlem almışlardı onlarda evlenmeden bi sürprizle karşılaşmak istemiyorlardı,neyse kız biraz dirilmiş ti onu kurulayıp yatağına götürdüm tam yatırdım beni kolumdan çekti ben daha doymadım dedi bende ha bir ha iki ne farkederki diye düşündüm çünkü bende doymamıştım yanına yattım çılgınlar gibi sevişiyorduk o ağzına alıyor ben amını yalıyorum birbirimizi okşuyorduk bi ara kız zevk inlemeleri arasında hadi gir içime artık ltf doyur beni demeye başladı ben ikincide çok geç boşalırım yaklaşık 45dakika dinlene dinlene gitgel yaptım bu arada o bi kaç kere boşalmıştı bende boşaldım artık iyice rahatlamıştım 5 dakika falan yanında uzandım bu defa arkasını döndü ve domaldı beni bu pozisyonda sik en çok bundan hoşlanıyorum dedi sanki hiç yapmamış gibi sikim sertleşmeye başlamıştı kız gerçekten çok güzeldi ve süper bi vücudu vardı zaten onun karşısında kendine hakim olmak çok zordu birde yus yuvarlak götüyle domalınca imkansızdı zaten kalkmış sikimle hemen arkasına geçtim kafasını çevirip böle durdum diye sakın götümden sikmeye kalkma dedi tamam dedim zaten içi siperm dolu amına girmem hiç zor olmadı yine dinlene dinlene 1 saate yakın siktim onu defalarca boşalmıştı o gece kalktım odama gidiyordum nereye gidiyorsun dedi bende odama gidiyorum yatacağım dedim gel buraya beraber uyuyalım dedi bende yanına uzandım sarıldık birbirimize.Bu gece sarhoş olduğum içinmi seninle beraber olduğumu düşünüyorsun diye sordu evet dedim,evet belki öle gibi ama her zaman aklımda olan bişeydi ve sarhoşluğum iyi bir bahane oldu ilk seferi sarhoşluktan oldu ama duş aldıktan sonra kendimdeydim dedi ve ekledi keşke hakan da beni böle sike bilse!! ölece sarıldık ve uyuduk sabah uyandığımda içimde vijdan azbıyla gözümü açtım bir müddet arkadaşımın yüzüne bakarken utandım ve sevgilisiyle yanyan olduğu zamanlar onlardan uzak durmaya çalıştım kız ara sıra arıyor tekrar öle bi gece yaşamak istediğini söylüyor ama ben kabul etmiyorum.Eğerki her ne şekilde olursa olsun buna benzer bi olay başınıza gelirse sakın yapmayın pişmanlığı çok ağır oluyor...

6 yorum:

  1. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yastan bayanlar cagri atin. 26 yas 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim. Ciddi samimi olanlar. 507 122 3135

    YanıtlaSil
  2. Evli mutsuz dul gercek doymiyan bayanlar varsa arasn dogubeyazit van agri izmir gebze istanbul 05536173814

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil